Sidevisninger i alt

mandag den 13. august 2007

AV ! ;-(


Ellers noget af nogle udsmykninger man kan møde ved fiskevandet ;-) Det må være tungt at bære rundt på sin ynglingsspinner på den måde ..... ;-)









Ja galt kan det hurtigt gå.Husk at have en tang der kan klippe kroge af/over.




Var iaftes taget til Åen, for at prøve lykken på de store igen.




Og hørte en god fisk springe da jeg gik nedover, forbi nogle træer, så den skulle jo lige prøves.




Da det var blevet en del mørkt ca 22.45 kunne jeg kun lige ane at der var nedhængende grene på modsatte side, men mente ikke at det var et problem de 2 første kast gik da også udmærket, men 3 kast sad i grenene. Og fluen sad helt godt fast, så der måtte et godt træk til .... problemet var at fluen sad højere end jeg mente og da den slap, kom den skråt ovenfra. Fornemmede at linen gik forbi hovedet, da fluen ramte mig lige over læben,,,, AV, for krogen sad godt fast.




Ingen tang til at klippe med. Så jeg måtte en tur på skadestuen.




Hader nåle og hvide kitler!!!!!




Men jo altid noget at jeg kunne give sygeplejeskerne et godt grin for den største fangst af landgående torsk endnu dette år ;-)
Nå men efter fjernelse og desvære total destruktion af en ny Owner krog, kørte vatter til Åen, men fiskene ville intet, havde ellers været et plaster på såret;-) men mange stjerneskud at se på.








Ingen kommentarer: