Sidevisninger i alt

søndag den 19. april 2009

Rasmus Alexander Carstensen

Min bedste ven Robert mistede i mandags hans søn Rasmus.
Rasmus liv blev alt for kort, for en dejlig dreng på 14 år.
Mine følelser og tanker går til min ven og hans familie i denne for dem svære tid.
Rasmus var en altid glad dreng, med et stort hjerte for hans mindre søskende, hans familie
og passion for hans interesser. Upåagtet at hans eget ikke kunne mere.

Æret være Rasmus A Carstensens minde.


Citat af Robert Carstensen. fra http://www.2handgun.com/

Elsket og Savnet

Rasmus Alexander Carstensen er blevet taget fra os.
Den 13-04-09 er min elskede søn Rasmus Alexander Carstensen gået bort i en alder af
14 år.
Rasmus havde en medfødt hjerte fejl, og opgav kampen om natten.
Vi vil for evigt savne ham, og til jer der kendte ham, og mindes ham vil jeg sige mange tak for alle de varme tanker i sender os.
Begravelsen har fundet sted.

Af Robert Carstensen.

Ingen kommentarer: